BÄSTASTE :D

hehe fan va bäst de va idag. har vart på stadion och kollat tennis.. fett najs . först så typ kom vi, asså jag beca och mari :) , ah vi kom dit å vi satte oss typ på lektan, jag och becca då för mari va bollkajsa så hn skulle typ å fixa nåt, ah sen hämtade hon oss å då hadde hon typ nån kompis med sig ;) ah men sen så har vi typ kollat matcher, tagigt kort, ätit godis, sagt hello till en kändis, jag tror de va rankovitsh eller hur de nu stavas, ah å typ ätit asa god mat, kollat meramatcher, ah sen så typ hjälpte vi en ''sequriti'ä jag vet inte hur de stavas XD ah i typ hjälpte han ed att kolla på allas pass-kort.. :P om dom fick omma in eller ta med sig folk, ah sen har vi fått ballong djur, jag fick en bengalisk-mördar-get XD becca oxå fast min va blå å hennes rosa  jag hadde en bloll på svanen  ;) mari hadde en ellefast, melissa hadde en kanin och jossefin hadde en orm XD å jag fick en hatt om jag lovade att ha den på mig heladan , och de hadde jag ,eller jag tog av mig den när vi gick ut från stadion.. amen iallafll, sen tagga vi te stan å mari köpte hårförlägning, och jag köpte lösnöglar. ah å vi såg en från toppmodell ;) ochen från outsiders . de  har vart asa najs asså. aja orkar inte skrev så mycket mer ;) men ha de så bra alla läsare och bloggen ;)
<3 

 en bild där i från :D haha visar hur kul de va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback