godagens

förlåt bloggen att jag inte skrvit på ett tag, men jag vill inte skrvit blogg när jag har typ kompisar här och den här veckan har jonna och axel vart här å typ bott här, men dom åkte hem igår.. ah men jag har vart på bio och sätt mamma mia the movie, hihi den va bra (a), a och så har jag vart med emelie och carro igåd och skämmde ut oss tyckte jag iaf (a), och idag har jag inte gjort så mycket, dansat  ;$ ;o och kollat lite på andra dansskolor inne i stan, jag tror att jag ska börja på the voice eller annikas . och så ska jag börja på tai chi :) typ ingen vet vad de e men sök på youtube XD hahah de finns typ ngra filmer på de där (a) ah sne har de inte hänt så jätte mycket, jag och jonna har flummat å skit ;o ;) ah men ni får ha de så jätte bra allihoppa
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback