hej

skolan e igång igen.. börjar ny (a) har as skön klass . hihih . men saknar lite min gammla. idag har vi vart ute i skogen å typ satt upp nått slags tält å gjort nyponsoppa å stekt bröd ;) de vart okej .. eller asså de börja brinna i våran stekpanna xD Å SEN VA DE AS MYCKET GETINGAR!!! å så skulle lollo skjuttsa mig på min cyckel tillbaka te skola, vi cyckla igenom skogen å de va as mycket rötten, sten å kottar så fick PUNKA ;o inte så kul asså. å sen nr vi skulle å äta så börja de regna så vi typ blöev blöta.. å kände mej smutsig xD ah men nu e ja typ hos min mor .. min halv pappa flyller typ år å dom där ''gammlingarna'' sitter typ å sbullar å snackar medans ja sitter vid datan (a) asså, fett social jag e asså (a) hihi. amen ja pallar inte skriva så jävlöa mycket ;)
jag ska köpa löshår på lördag BTW ! haha ;)
ha de så bra alla
<3

Kommentarer
Postat av: lollo

vrf löshår?, så jäkla fejk jueh!!



asså, isåfall ska man juh göra hårförlängning hos frissan jöh xD



älsk dejj <333

2008-08-22 @ 21:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback