förlåt

förlåt bloggen för att jag inte har skrivit på ett tag ;( men de har inte hänt så mycket.. jag har vart typ sjuk, och jag har ba kollat på teve och sånt.. ;o
aja idag har jag iallafall vart och klippt mig, jag vart nog nog :) lixom jag tycker om att typ åp nya saker och nu har jag en ny frisyr, och de  är lätt att fixa till den ;) sen så gick jag till carro och emelie . sen kom emma (a) hehe vi hadde kak-krig, å jag åt asa mycket chocklad, jag mådde asa illa efter de XD så ja typ tagga hem efter ett tag;) ajuste,  carro typ dampa loss lite;) haha gu va kul asså, aja, inget mer har hänt, jag ska typ å packa nu . ska te landet -.- finns inge data där ;( så jag berättar hur jag har haft de där när ja kommer hem . ha de bra bloggen och alla läsaer
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback