Godagens allasammans

Idag har jag och Matilda, även känd som tildah, vart i Aborrberget fast det blev inte så länge vi va där, de blåst jätte mycket när vi kom dit ;p så vi tagga hem ;)
Istället låg vi å glassa i Poolen, men de blev inte så länge det häller ;) de va monligt och kallt ;(
Så vi tagga in och satt vid datan ett tag, hihi, vi åt chipps och godis :D fett gott :D
Sen skulle hon hem, skulle på ngn grejs hos ngra kompisar till deras familj. Så jag passa på att ta ett varmt bad, :P , asså jag vill ge er alla ett tips till er som läser, jag hadde hört förut att tandkräm var bra mot hyn, så jag testa, asså jag vet inte om det var bra men det gjorde skit ont, de kändes som om hela fejan skulle frätas sönder, SÅ TESTA INTE DET, eller gör de om ni vill, men ni kommer ångra er ;o
Ha en bra dag, kanske skriver lite mer ikväll.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback