gokväll

hehe, klockan är över tilv så jag får väll skriva igår ;p
igår vaknade jag typ klockan 2, hatar mig själv som kan sova bort en så vacker dag, men vär jag vaknade sen iallafall så gick jag ut på baksidan och solade, sen messade ida och undrade om vi kunde va och gå ner till standen, jag tyckte de lät som en bra idé :.så jag cyklade hem till ida å sen gick jag, ida och elina ner till kalmarsand, då var klockad typ 5 fast det var ändå jätte varmt i vattnet . sen gick vi å skulle köpa glass fast de va inga goda så ja köpte godis (a) haha, sen bade vi lite till vid stranden, sen gick vi till stora bryggan, fast jag vågade inte hoppa, haha fegis jag e ;P så jag gick ner från däcken. eller jag å ida gjorde de, elina var den ända som vågade hoppa , sen simmade vi från bryggan in till land, sen låg vi vid standkanten och snackade lite, lite senare efter att vi hadde snackat ett tag så tyckte vi att de va kalt då sa ida att de brukar vara varmare imellan dom små bryggerna. så vi gick dit, haha då skulle jag snurra elina under vattnet men jag va inte så bra på de så jag å ida typ dränkte henne. sen bestämde vi oss att gå hem, påväg till våra saker skulle elina visa någonting och börja typ snurra, då ramlade hom i sanden å blev jätte sandig.  haha, fast vi hadde bestömt att vi inte skulle bada någe mer, men nu var ju elina tvungen att göra de . ah  och sen när vi hadde typ kommit till våra saker så ville typ elina inte doppa sig å tvätta bort sanden ensam så hon kastade sand på mig . haha, då va jag också tvungen att doppa mig :P sen tyckte vi att de va varmt så vi stannade där ett tag till :P ah men sen iallafal så gick vi hem till ida å elina, å då undrade dom ifall jag ville sova hos dom, de ville jag men ja skulle hem å kolla om de va okej . å dessutom va jag ju ändå tvungen att hämta grejor ifall jag skulle sova hos dom. ah när ja kom hem så duschade jag direkt å sen skulle vi äta, sen åkte ja å träna :P sen kom ja hem å orkade inte cykla till dom så ja sa den sen på msn.  ah sen så typ tog jag hand om min lillebroder ett tag ;) å nu sitter jag typ här och skriver i min blogg :P ah, jag kommer väll skriva nt lite senare idag :P för nu ska jag typ sova, har lite tråkigt, såå.. ja.. ni läsare och bloggen får ha det så bra så syns vi senare ikväll
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback