jag

just nu är allt bara så himmla jobbigt, de e mycket bråk och de är inte lätt. min pappa och min halv mamma bråkar rätt ofta, men de dom bråkar om är oss barn.  eller kan jag säga oss, de kanske låter hårt men jag gör inte så mycket, min lillebror å min halv lillebror bråkar rätt mycket och skriker och slåss, så pappas och min halv mamma bråk handlar om att dom bråkar. ja mår psykikt dåligt och vet inte vad jag ska göra, jag blir så stressad och vet inte vad jag ska göra, är bara trött på allt. jag behöver nog någon som jag kan prata med, inte någon kompis, för de känns jobbigt, kanske psykolog eller kurator, ja vet att de låter stort, men de känns så, det är jätte jobbigt, jag är rädd att mina små bröder ska förstöra deras relation, för de vill jag inte, jag har just fått en lillebror och jag älskar honnom jätte mycket, jag älskar min halv mamma och min halv lillebror också. så jag vill inte att dom ska splittras.jag skakar, har ont i huvet, mår illa och mycket mer jobbigt. mitt beteende till vissa perssoner är kanske ett rop på hjälp?  ja, jag vet inte så mycket mer jag vill säga så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback