Tjölölölö bloggen

Today har jag vart i kalmasand och playat tennis whit Becc. De var asa hot. Haha sen så tagga vi typ in till Becc å dansa dans-matta, ja säg så ja ville spela vivala-pinjata typ ;) haha ja sög där me, men de va mycket kuligare ;) sen Cyckla vi hem till mig för Becc hadde inte sätt my lilebror ;) å hon ville se han, sen så gjorde vi vofflor, hehe, de va goodelisches.
sen skulle vi va me Emelie å Carro så vi cycklade till Centan å köpte candy ;) hahahSen träffade vi Emelie å Carro då skratta jag å Becc ganska mycket för när vi hadda väntat på dom hadde vi dansat en rolig dans ;) hahaSen skulle dom hem te Carro så vi cycklade hem och kollade på skräckfilm ;o uuuuusch ;) haha men jag hadde redan sätt den, em njag buldade iallafall ;p men sen iallafall skulle Becc hem så ja skjutsade henne till tennishallen å där ifrån fick hon skjutts hem till sig. och nu sitter jag här och skriver i min blogg, om de händer nåt mera så skriver jag väll de ;) ha de så bra bloggen och alla läsare ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback