tjuh

torsdag: jag glömde att skriva igår på kvällen så jag skriver nu.
jag skrev att jag skulle sola igen men de blev inte så, jag åkte och hämta min hund. sen så va de inge sol när ja kom hem så ja kunde inte sola, ja satt typ vida datan istället :p aja, de hände inte så mycket mer igår



fredag:  idag så har jag nästan bara solat. tagigt hand om min hund å så.. är barnvakt åt djävulen å de e inte lätt, så jag skicka ut han å nu vet jag inte vart han e som tur e, ( hoppas han sldrig mer kommer hem ) .  aja, ska nog ut å sola lite mer medans solen är framma, skriver mer ikväll
<3

Kommentarer
Postat av: En du känner :-D

Ladda upp en bild på din vovve =D



Ha de bra <333

2008-07-28 @ 14:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback