va tycker du?

de e bara så jävla fegt, att bara komma på en jävla massa ursäkter för att leka lite vuxen och säga saker som bara dom äldre brukar andvända. tex. ''barnsligt, att du inte äns hinner vänta tills jag hinner skriva klart innan du kommer med dina TRAMSIGHETER'', vilka säger de nu för tiden, kanske min farmor? du säger att jag har fel och att jag dömmer dig? men du kan inte äns talaom för mig vad jag har gjort för fel. jag vet felet, felet är att du VILL att jag ska ha fel, att du VILL att jag ska dömma dig, men du? om jag hadde haft fel så skulle jag inte fortsätta, för då skulle jag veta att jag kommer förlora i slutänden, sån är jag. jag vet om jag kommer förlora, då lägger jag mig och inte vill spela mer. jag ger mig bara in i spel som jag vet att jag själv är bra på. jag vet, det är fegt, men inget man kan göra åt, jag är skapad så. tycker du inte sjävla att de låter sjukt när du säger nåt liknande som: ''nej den pefecta blondinen har aldrig fel, nej hon gör aldrig någonting och skyller ALLTID ifrån sig, eller försöker men lyckas inte''. vem tycker de låter moget? alltid är ett kraftigt ord. å sen mitt i diskutionen så säger du att du har försökt att bli vänner och vill sluta bråka. betyder de att du vet att du förlorar å att du vet att du har fel och att du inte vill erkänna det? jag kan inte veta sånt.. du får tyda de lite bättre för mig. jag ger mig inte mitt i en diskution om du har anklagat mig för att du tror att ja tycker du e töntig för en viss grej om jag inte äns hadde tanken på de? du kan inte dömma folk efter din känsla. de funkar inte så, de e därför de kan bli sånna här små tjafs, förstå de. å sen smiter du ba å säger att du inte har ngra svar för att du har lagt allt bakom dig, de e väll bra att du kan lägga allt bakom dig, men lixom smita? nej du.. du kan inte smita å sen tro att allt är över nästa dag, så funkar inte jag. aja, får väll fortsätta nästa gång då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback