TJAAAFaaaaNN!

Imorgon drar jag till Nyköping och kusinerna! Toppen(y) Borde typ sova, ska upp as tidigt(för att va mig), men jag kan iiinte! blir alltid as pigg när jag har dansat.


jag och moa med vårna fina lilla tant till vänster också.


fin bild på oss on da train.


köttarn!

JUUUSTE!! GISSA VAD JAG GJORDE IGÅR! Jag var på vildsvinssafari! OCH JAG SÅG ETT VILDSVIN! jag har aldrig sett en innan!


SER NIIII?
Fatta va rädd jag var. Jag gick helatiden och kollade efter träd som jag kunde klättra upp i fall de skulle anfalla. Jag såg också små vbildsvinsbarn :A Fast jag trodde de var getter.
Men nu måste jag gå och packa och sen sova.
TJARRÅ!


Kommentarer
Postat av: runar

vart har de vildsvins safari :O ??

2010-04-05 @ 23:11:20
Postat av: Anonym

i skog3n! :O

2010-04-08 @ 15:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback