Fredag den trettonde, solen skiner...

...och jag är sjuk. Självklart ska det hända något "oturligt" just den dagen, ellerhur? Har hört hur folk har varit ute, solat och badat. Själv har man legat inne och typ svettatas ihjäl under duntäcket... NAJS! Eller inte -.-'
Men håller faktiskt på att krya på mig. Igår var det hämsk. Typ värkte i hela kroppen och var nästan död. Men sov till halv 4 idag så är faktiskt pigg, men gör ont i kroppen fortfarande... Känns så typiskt! Imorgon ska jag på bröllop och sjunga, sen servera på festen. Hoppas verkligen jag orkar! Har varit taggad för det där sjukt länge! Sen på Söndagen så ska jag på Lars Winnerbäck igen. ÅÅ! Måste bara orka är allt jag säger.
Orkar verligen inte sitta inna sista tiden av sommarlovet. Funderar på att gå ut och promenera med Moa. Känner att jag behöver frisk luft.





En låt jag nöter just nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg header! :)

2010-08-17 @ 11:45:58
URL: http://emloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback