Årskrönika 2010, the super cool, awesome and fabolus life of... me!

Sitter nu här hemma den näst sista dagen på året med en smärre förkylning. Kanske tar en promenad lite senare om jag vågar. Tänkte nu gör en lite "årskrönika", om man nu kan kalla det för de... Och lite bekännelser. MOUHUAHUAHUAHAUAUAHA (suttit inne i två dagar nu, märks?)

Januari:

I jannuari bloggade jag fortfarande på http://ihuvudetpafija.blogg.se . När jag tittar tillbaka i det arkivet ser jag att jag har samma roliga humor som nu. Jag hittar nämligen några filmer från youtube som är sjukt roliga!




Februari:

Då bestämde jag mig för att byta tillbaka till den här bloggen. Den andra var vämligen en smula oseriös, men mycket roligt (enligt mig själv). Men jag vill ha någinting att titta tillbaka till när jag blir lite äldre, och vad är inte bättre än en blogg?

I februari gick iallafall jag och moa ut på en pulka-quest. Jag minns att vi försökte få med oss en massa människor, men ingen ville åka pulka med oss... Well.. Somliga växer ifrån det, och andra inte :D


Moa på toppen av pulka-backen!

Vi hade även ett bild project i skolan, då jag valde att måla i mitt ansikte och sedan fottografera det, riktigt roligt var det!


En av bilderna jag tog.

Och nu kommer ett litet minne från februari som endast jag och Moa kommer förstå helt, men jag ska försöka förklara så gott det går.  Det är nämligen så att jag+moa+dator=inte bra! När vi ´sitter tillsamans vid en dator kan vi göra vad som helst! En gång skapade vi en fan-club på facebook av sa-du-steen-grabben och stalkade honom totalt! Men den här gången var vi inne på min msn och muppade oss med alla som var inloggade. Jag kan kopiera vad som stod i inlägget så jag jag förklara det som är lite oförståeligt. (Ja... jag vet att jag kan skriva ganska osamahängade ibland, och stava fel.)

Efter skolan följde Moa med mig hem för hon skulle kolla på min dans senare. Men vi hade iallfall bestämt innan att vi skulle rå plugga till provet som e på onsdag, men så blev det såklart inte. Istället gjorde vi nudlar och satt vi datorn. Frida+Moa+Dator=Inte bra! Det blir bara helt galet!!! Vi typ muppar oss med andra som är inne på msn och as garvar när dom inte fattar vad vi håller på med. Vi typ låssas att vi tror att dom är engelskmen och försöker övertala dom att dom INTE kan svenska. AHahhahA det är jätte roligt! Sen så leker vi bara allmänt störda. Eller leker och leker.. Vi är nog bara som vi är.


Hahahaha ja... Det finns kanske inte så mycket mer att förklara. Vi är ju som vi är Moa...

I Februari är det också semeldagen som nog alla vet, och jag brukar itne kunna äta semlor för det rä mandelmassa idet, vilket jag är alergisk mot. Men det här året gjorde Linda en hemmagjort semla, SOM JAG KUNDE ÄTA! I år åt jag alltså mig första semla,m NÅGONSIN!


Min första semla <3


Mars:

I Mars var vi på skolrese till kungsberget. Det awesome kul! Jag hoppade på ett big-jumpe och landade på en stor Air-bag. SKIIT KUL! :D Haha och skrev gjorde jag också! ;)



Jag tog ett antal egobilder den månaden, och hade även ett stökigt rum! Exempel på båda dom sakerna får ni på denna bild:



Resten av årskrönikan får jag fortsatta med en annan gång, min bror ska nämligen ha datorn. TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback