Audition imorgon...

... och jag är sjuk. Hade ont i halsen i går, dock är jag bara lite snuvig och allmänt hängig idag. Får gå och lägga mig i ett varmt bad och sen sova. Vill verkligen vara taggad till tusen imorgon! Det här är min första dans audition så lite pirrigt är det! Jag är medveten om att dom är väldigt professionella, men om jag inte kommer med så lär jag ju mig alltid något. Jag har liksom inget att förlora! Så jag ska köra järnet och göra mitt bästa.
NATTTTTTTI! ♥
En random bild jag hittade på datorn, HAHAH!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh du kommer va så grym imorgon! hur sjuk du än är ;) haha jag ska lära dig photoshopa, men då måste vi ses!! :D <3<3 saknar dig ! och krya, håller tummarna för dig! <3

2010-12-05 @ 15:10:10
URL: http://mindagiskrift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback