Bgk uppvisning hela dagen!

Lite korta drag:
- jätte kul.
- jätte trött.
- jätte stressigt.
Första showen.. Ja den blev ju som den blev. Mitt i våran dans började låten hacka... Så, vi skippade allt. När jag sen hade bytt om till andra dansen fick jag reda på att ljudet börjat fungera och vi skulle köra på en gång. I panik slänger jag på mig mina andra kläder igen och kastar mig ut på scenen. Direkt efter det dansnumret skulle jag dansa med små barnen. Fick ännu en gång slänga av och sedan på mig alla kläder, huuuur stressigt som helst! Gjorde så sjukt mycket fel kändes det som. Kunde knappt tänka på själva dansen. Var jätte stressad!  Andra showen gick däremot skit bra. Inga fel, hoppas jag. Dock var inte alla så taggade i och med att  det hade gått så dåligt på showen innan.  Menmen, Hade roligt i alla fall...
Nu ska jag plugga, kuuuul! Ska skriva romananalys. Har inte läst ut boken än. Weeehuuw... Wellwell, bara att sätt gång då.
Tjaroooooo!♥
Fläääääshiga pingviner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback