Alltid lika roligt när ingen fattar min och Moas humor!

Ja idag har det varit skola med inte så roliga ämnen, som sagt, tisdagar och måndagar är grymt sega...
Efter skolan följde Moa med mig hem för hon skulle kolla på min dans senare. Men vi hade iallfall bestämt innan att vi skulle rå plugga till provet som e på onsdag, men så blev det såklart inte. Istället gjorde vi nudlar och satt vi datorn. Frida+Moa+Dator=Inte bra! Det blir bara helt galet!!! Vi typ muppar oss med andra som är inne på msn och as garvar när dom inte fattar vad vi håller på med. Vi typ låssas att vi tror att dom är engelskmen och försöker övertala dom att dom INTE kan svenska. AHahhahA det är jätte roligt! Sen så leker vi bara allmänt störda. Eller leker och leker.. Vi är nog bara som vi är.
Anyway, dansen var as kul. Vi var bara 6 pers typ så vi gjorde lite improvisation. Asnajs.
Nu ska jag duscha och sen soova! Fan va skönt!
Godnatt iallafall!

också en super fin bild på en kräfta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback