God, forgive me, I've sinned.

Har nyss ätit en till semla. haha och jag som skulle bli nyttig? Men kan ju skylla på att jag kommer träna bort det ikväll. Eller man tränar inte så mycket, men jag rör på mig iallafall (a)
Hade ju SO prov idag om första världskriget och det känndes som att det gick bra. Nu är det bara typ en filmrecension och ett matte test som ska göras innan lovet. As skönt!
Men nu måste jag vända upp och ner på mitt stökiga rum för att hitta sladden till Ipoden så vi har någon musik på dansen. hÄHÄÄÄhÄH.


moa höll på å göra ngn min så hon skulle tyyyp döda mig och jag inte gjorde henne ännu finare :D


kamerakåta nick


my semla<33333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback