hejhejhejhejehjehejhejhejehejhejehjehejehej

Sitter nu och fryser som tusan och lyssnar på musik. Är trött på det här jäkla vädret nu! Vill ha sommar.
Haha idag fick jag nått problem med mitt öra så min kära mor skulle spruta in någon jox där och jag har lärt mig att jag är sjukt rädd om mina öron. Innan hon började hälla så låg jag och skrek, sprattla och ville verkligen inte få det där.. vad det nu var. Och sen när hon väl fick fast mig coh började hålla började jag grina. HAHA ja vet! sjukt. Men jag var så när jag skulle ta hål i dom också. Börja grina och hålla på. Hahahahha. Aja, jag är visst fortfarande en barnrumpa.
Har precis upptäckt att jag har ett roligt musik program på datan, så ska försöka remixa lite låtar :D HIHIHI hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback