jag är så duktig!

Min kära mor fyller år idag så jag har varit skit snäll! Först gick jag upp kvart i 7 för att sjunga för henne (även fast jag har lov och kan sova hur länge jag vill), men jag vet inte hur man gör kaffe så det fick bli en macka (som blev skit hårt när jag körde den i mickron) och saft. hon blev as glad. Sen så städade jag hela undervåningen, fast jag får iofs betalt för det.. Men skitsamma :D Och så gav jag bästa presenten till henne! Eller, hon har inte fått den rikigt, men vi ska gå på bio tsm. Jag öör så generös (även fast det är gratis biljetter vi ska gå på). Haha.

Vad har jag gjort förövrigt på lovet då? Sovit ganska mycket. Va och dansa någon skit rolig dans i söndags, dancehall&street typ, men har nog inte riktigt tid för att börja på fler danser nu...... Sen har jag varit med Moa en del.
Igår gick vi till ngn data sak där några spela dataspel(?), och det var ju............... kul. (not) Så vi gick typ på en gång. Hähähähä.
Annars har jag typ suttit vid datorn hela dagarna och kollat tv, när jag egentligen borde plugga till en idrottsprov som jag har på måndag. (y)

Well...... Nu ska jag typ träna lite. Haha säger tpy varje dag att jag ska göra några situps och sånt varje dag, men det blir ju ingenting av? Men till våren ska jag fanimej ut och jogga och träna som tusan! Tills dess får några situps i vecka duga ;D

Datan och jag är inte riktigt vänner så går inte att lägga upp några bilder, får istället bli en låt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback