JAG HAR NAMNSDAG IDAGGGGGG!

Tjenamitbena! Idag har jag namnsdag, sådeså! Haha visste inte det förns jag kom hem och logga in på datan (a)
Sitter och kollar på superkombon, fattar inte att Anja gav sig ut i samma backe igen... Well, det är ju bara OS var fjärde år.
Moa gick hem för ett tag sen, vi har tiiieeep suttit och muppat oss vid datorn, as usual... Haha fast det är ruuligt.
IDAG ÄR DET GLEE! Haha i love it! Eller inget är bättre än DH, men tills det börjar så får det duga ;) Fan, funderade på att gå och lägga mig typ nu, men vill se glee ju. Men ska sove på dirren efter det ;)
Meeen, inte mer att säga, så gonatt :D


hahah från när jag åkte vattenskidor för typ tuser år sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback