Old times

Åh jag har hittat en massa låtar som väcker minnen! Vissa är inte så jätte gammla men ändå!!


Lazee - Rock Away typ tiderna i min förra skola.


Svingelskogen - Visste vore det bra hahahahhaha! När jag var liten lyssnade jag på svingelskogen helatiden!


Magnus Uggla - Kung för en dag Han var min allra första idol! Å jag älskar honom fortfarande!!!!!


Lena PH - Han jobbar i affär


Lena PH (igen) - Unga påjkar och äldre män Haha kommer ihåg hur jag dunkade den här låten helatiden! Fast då fattade jag nog inte var låten riktigt handlade om... Och det pinsamaste av allt att är att jag ålade omkring i varmdagsrummet till en video hon hade. HAHAHAHHA


S club 7 - Don't stop movin hah kommer inte ihåg varför jag lyssnade på den, men älskade den!


Amy Diamond - Thank you HAHAHA min och Jonnas låt! Lyssnade en hel sommar på den!


Carola - Fånfad av en stormvind dels så lyssnade jag på den här typ helatiden men jag och två kompisar sjöng den här på en kryssning förut, haha fattade inte att jag vågade, och typ tre fyllon började digga järnet, HAHA as roligt!

Ah gud det tar nog aldrig slut.. Alla låtar jag lyssnat på har ett minnne. HAHA. Amen nu ska jag skriva lite annat.
TjaRRRå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback