Skogsmullar!

Idag har jag och Matilda varit ute och lekt skogmullar!
Vi åkte till Aborreberget för att pimpla, men det blev inte så mycket av det. Istället sprang vi omkring i skogen på äventyr. Skit roligt. Sen gick vi tillbaka för att grilla korv men jag mådde så illa av godiset så åt typ inget först men sen gjorde jag det.
Lite annat då...
Har gjort mitt gymnasie val nu, det blev Fryshusets gymnasium, natur inriktning dans. Det kommer nog blir ruuligt ska ni se. Haha, vet inte vad intagningspoängen är så jag får hoppas på att jag komemr in. Men jag har hört att dom inte är så jätte höga, och jag har ju inte så låga poäng heller så jag behöver nog inte oroa mig. (a)
Har suttit och pluggat till so provet som är på onsdag, först världskriget. As tråkigt, men nu vet jag allt om varför det blev ett krig överhuvudtaget iallafall. :D
Har också blivit klart med en del av bilduppgiften jag håller på med. Gör typ en massa saker, men det jag är klar med är fotona. Jag gör också en overhead målning och popkonst i skolan. Kan ge ett smakprov på ett av fotona jag ska lämna in.



Har några fler som är lite anorlunda, men dom får jag ladda upp en annan gång när jag redovisat dom.

JJuuste! Glad allahjärtansdag!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback