a1b2c3

Ungefär så har jag den bästa spotify listan som någon någonsin skapat!
fettan - där har ni!! ;)

Har varit på dans idag, men min träningsvärk i vaderna! och inte blev det bättre at tåhävningarna ;D Haha men det är bara att bita ihop om man vill lyckas här i livet ;)
Vill träna en massa hemma också, men efter idrottsprovet så vet jag att man inte ska köra samma muskel typer varje dag. Men det är lite svårt.........
På måndagar är det de flesta musklerna man andrvänder.
På tisdagen måste man ju då köra något annat, som om det finns mycket att välja på?
På onsdagar kör jag inte så jätte hårt men alla muskler andvänder jag allt!
På torsdagar måste man vila igen.
På fredagar är jag så sjukt trött efter skolan så jag somnar så fort jag kommer hem.
På lördagen gpr bara inte eftersom jag har step up på söndagen.......
HAHA går bra för mig. Men får väll träna kondition när all jävla snö försvinner de andra dagarna :P



(för er som inte vet så är det såhär man uppfostrar sina barn i dessa dagar)



Menmen.. Nu ska jag duscha, skriva en recention, labbrapport och börja på en memoar. (sova behövs väll inte?
Hähähääää godnatt!
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback