Hade världens mardröm!!!!!

Jag drömde att jag skulle på en danstävling, så jag åkte dit kl tio.. Sen så visade det sig att vi skulle ha samlats flera timmar innan för att fixa iordning oss  till sammans och så. Och jag hade kommit dit i mjukisbrallor och en grön ful tröja. Så jag fick panik och fick åka hem till matilda för hon bode nära dit jag skulle. Men jag hittade inga kläder. Sen kom min morbror dit och tog sönder matildas alla smycken (inte med flit, utan för att han var otroligt klumpig...) Amen jag missade iallafall tävlingen.. :( Sen nästa dag skulle tydligen den dansgrupp och jag och en annan tjej tränar tävla. Och vi hade inte lärt ut hela dansen så vi var tvugna att göra det. Men tjejerna vägrade att sammarbeta och sprang bara omkring och lekte. Sen vaknade jag. Hade värsta paniken. Var tungen att kolla på klockan och vilke dag det var flera gånger om så att jag inte skulle missa danstävlingen. HAHa
Men nu ska ajg iväg och ha loppis! HIHIHIHIIH hejdå :D
/frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback