Melodifestivalen

Haha, sitter nu och lyssnar på gamla melodifestival låtar, laddar inför kvällen. Men om jag ska vara ärlig har jag inte tittat på de, bara de två först programen, låtarna i år har varit ganska dåliga tycker jag... Men det är en tradition att kolla. ;)

Men innan det så ska jag och min kära mor på bio i Kista, ska se på Farsan. Har faktiskt inte hört så mycket om den.. Så får väll se hur den är.

Sist jag var i Kista och kollade på bio,förra helgen, så blev jag as sugen på att shoppa nya vårkläder. Så jag får väll ta med mig mer pengar den här gången och köpa lite.


Så vem vinner ikväll då? Jag tror på Eric Saade eller Salem al fakir. 

Men nu ska jag ta och äta frukost och duscha.
/frida

Kommentarer
Postat av: Moa

Eric Saade vinner för han är så grymt snyyyyyyygg :O:O:O: !!!

2010-03-13 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback