Nu måste jag bannimej ta tag i mitt liv!

Nu måste jag bannimej ta tag i mitt liv! Med hälsan, träning, kost, plugg, sovtider, ALLT!

Jag har en godispåse nu som jag har bestämmt att den kommer bli den sista på iallafall 4 veckor, till att börja med. Sen blir det inge mer godis och skit för mig! Frukt är det som gäller! (Även fats jag hatar när man säger "frukt är godis", så är det som kommer vara för mig nu ;D)

Sen ska jag börja konditions träna. Dansar två gånger i veckan, step up en gång och så ska jag börja jogga ute när det blir lite varmare, men tills dess blir det hopprep!

Plugget... Det går faktiskt bra. Men jag är en sån som aldrig behöver plugga, får ganska bra resultat ialllafall. Därför ska jag börja plugga mera! Då komer det gå mycket bättre!!! ;);););)

Och det här med sovandet.... Jag har har hört att man måste stänga av Tv och datorna coh så minst en timme innan man ska sova, då sover man bäst typ... Och jag tror ju på sånt där. Så efter klockan nio blir det ingen data eller tv för mig! (förutom tisdagar när det despret housewifes).

Jag måste också ta tag me det där med kompisar..... Jag har försvinnut för så många, så jag måste fixa allt. Vet bara inte hur än.

Aja..... så ser det ut. Önska mig lycka till!



Och så en tuffing bild på mig ;)
 Men nu ska jag sova. Klockan är allt för mycket över nio :o
Godnatt
/frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback