skriver av mig

Jag kan verkligen inte somna! Fast det kan bero på att jag sutter framför datorn fortfarande...

Jag tror jag håller på att bli typ ''hippie''. Eller jag vet inte om jag kan kalla de för det..
Men iallafall. Ett exempel är att jag inte tror på mediciner. Eller om man är jätte sjuk och så brukar jag ta de, men aldrig annars... Tror mer på ''naturliga-mediciner''. Hahaha.
Jag tror också på det här att man ska ha möblerat på ett viss sätt för att man ska sova bra och så... Vet inte hur man ska ha det, men jag tror på det iallafall. :P
Jag tror på spöken. Mer behöver jag nog inte förklara. Eller jo... Jag tror inte på så monster som har lakan över huvudena och har kedjor.. Men ni fattar?
Ja... Vet inte somsagt om man kan kalla det för hippie. Men tyyyyyp!

Juste. På dansen idag så skulle vi typ gå med arga/psyk känslor, men jag kunde verkigen inte! Dom sa att vi inte behövde visa att vi var arga, bara typ få ut den ''arga'' känslan vi har innom oss, men jag har ingen arg känsla innom mig. Allting går så bra nu och jag är bara glad innom mig :D hahah. Det är väll för att våren är påväg! :D Haha, det ända som kunde göra mig lite arg var Nina Lagh. Usch vad jag hatar henne.. Menmen.. Alla är inte perfekta (Nina L är iofs inte bra någonstans). Haha nej nu ska jag inte vara elak! :P


Langar en crazy bild på mig från lucia.. :P

Men ska väll försöka somna nu... Skola imorgon.
godnatt
/frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback