Duktig jag är!

Nu dom sista veckorna har jag as mycket att göra! Ska lämna in en massa pyssel till tidningen, engleska uppsats, no arbete om genetek, hemkunskapsuppgifter, religon uppgifter som jag inte har fått än(?) reppetionspapper i matte oh andra skaet till tidningen. Ska även göra en inbjuda till en föreldra middag. Fast idag har jag faktiskt varit jätte duktig! Suttit ute i två timmer och pluggat So och gjort lite hemkunskap! Känns bra att fått lite gjort iallafall.
Nu håller jah på med pysslet!
Ska snart iväg cph redosiva våran resa till Polen för Lions.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Nätverket Påverka

Nätverket påverka är en löst sammansatt grupp av lärare och elever vars främsta syfte är att förbättra den kommunala gymnasieskolan i Örnsköldsvik. Målsättningen är att med demokratiska metoder skapa opinion och därigenom påverka politiker, skolledare, tjänstemän, lärare och elever. Vår förhoppning är att förbättra gymnasieskolan men också att skapa förutsättningar för kommande studenter.

2010-05-28 @ 10:31:42
URL: http://natverketpaverka.blogg.se/
Postat av: EMELIE.

Cool header!

2010-05-29 @ 00:26:51
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback