.....................................................................

Det är flera saker som jag har tänkt på idag, men kommer bara ihåg 2.. haha.
Det första är.. På den fågelfjäder är de ju typ yttepyttesmå strån som sticker ut ifrån själva ''pinnen'', vad är dom gjorde av? Jag tänkte typ på plast när jag ser en fågelfjäder. Den så kallade pinnen ser ju också ut som plast :o
Det nog inte något jag direkt har tönkt på, bara en sak jag märkte. På veckorna när de flesta har skola och typ måste plugga så är det mesta aktivitet på facebook. Jag menar.. det är nästan aldrig någon inne på helgerna då man faktiskt har tid för att slaka vid datorn.
Jag tänker nog för mycket.............


Stekarna i Polen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilka katter, har de nr eller? :o

2010-05-12 @ 17:01:25
Postat av: Anonym

haha moa!

2010-05-13 @ 12:57:55
Postat av: Moa

:)))))

2010-05-13 @ 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback