Pluff!

Haha jag undrar vem som sitter och läser samma inlägg i min blogg? Jag uppdaterar aldrig ändå så är det några små stackare som bara väntar på att jag ska göra det. Lite smått gulligt tycker jag! :)
Men jag kan väll skriva ett litet inlägg till er som väntat nu i typ evigheter!
Idag har jag blivit attakerad av små 8åringar. Dom tryckte in mig i ett hörn och kittlade mig. Och jag har även lärt mig att jag måste börja styrketräna mina armar. Förlorade på amrbrytning som jag är dansledere för, hon är 8 år...
En sak jag tänka på .... Varför börjar vi skratta när man blir kittlad? Jag tycker då inte det är speciellt roligt. Tycker det är as jobbigt!
Men nu måste jag hoppa i duschen och äta.
Hare göTT!


Jag i mitt normala tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback