TJAAAAAA!!!

Har absolut ingenting att göra så kan väll skriva av mig här eftersom det är så otrrrooligt kul!

Kan ju då medela att jag är sjukt arg på min pappa... Det går förfan inte att prata med honom! Men när det passar honom ska man alltid ställa upåp att lyssna på honom.. NO MORE!

Kan sprida lite glädje med att idag har jag varit på Skansen och blivit brun! Så otroligt härligt väder ute! Sedan stack jag iväg med ett par härliga människor för att grilla. Fast det ända vi grillade var typ sniglar och marshmellows. HAHA såg att stavningen såg helt fuckedup' ut, men jag orkar inte ta reda på hur det stavas. Vart dock tvungen att dra därifrån sjukt tidigt, därav min lackning på min pappa. Haha, fast det är iofs lite mer jag är arg på honom över (a).

Nu vet jag inte vad jag ska göra, eftersom jag sitter helt alone här och har inget att göra. Får spela play with fire eller något! :)


En bild från när jag och min bror var och traska på Skansen! ;)

HEJJJJJJD^ÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback