1 vecka kvar tills jag blir ett år äldre och skola imorgon.

Slut på lovet, imorgon tillbaka till skolan! Saknat dansen faktiskt, så det ska bli kul. Har också intalat mig själv att vara grym i skolan nu efter lovet. Ska plugga som en galning och få mvg i allt! Eller kanske inte svenska och engelska.. Suger där. Men satsa ska jag göra i alla fall! 
Om en vecka blir jag 16! haha suger... Känner mig så liten jämnt, alla blir typ 18. Suuuuurt!
Men nu ska jag göra klart konditions uppgiften och sen kolla beck!
NATTI!

Du är bäst nu, men du var bättre förr. Våra brister gör oss till människor.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vi borde festa då sen för att fira dig gumman! :D:D:D <3

2010-11-07 @ 20:29:59
URL: http://aamfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback