Brrr! Vinter..

Sjukt mycket snö har kommit idag! Själva snöandet tycker jag inte om.. och inte va ute i snön just nu heller. Men när jag sitter här i mitt varma kök och kollar ut ser det faktiskt lite små mysigt ut. Hoppas det håller sig vitt och fint så att det inte blir slask imorgon!
Har varit en hyfsat bra dag, lite depp bara, men det klarar jag mig igenom. Efter skolan åkte jag till Alicias skolan för att sen följa med henne och köpa piercing. Riktigt mysigt trotts vädret! 
Väl hemma i bålsta och i väntan på bussen träffar jag Jesper, Elina och Rebecca. Jätte kul och träffa dom! Inte sett varken Elina eller Rebecca på ett tag, så det var kul och höra hur dom hade det. Jesper träffar jag lite titt som tatt, men självklart var det kul och träffa honom också!
Desperata Hemma fruar ikväll också, JIPPIIIE! Hiiiiihihiihuhuhihih.
Nu så lagar jag mat. Lite mycket korv blev det. Så vill någon ha lite korv är det bara att komma hit. :)
Nu ska jag äta och skriva ett jävla referat på en bok jag inte har hemma, önska mig lycka till!
Moisen i vintras! Ses vi inte i helgen gör vi det på måndag, glöm inte det för guds skull!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Åhh gumman ja trots vädret var det jättemysigt och kul! Lite segt på tåget hem bara men sånt är livet, haha. Hoppas vi ses till helgen, för det gör vi va ? ;)

2010-11-10 @ 15:15:55
URL: http://aamfa.blogg.se/
Postat av: Alicia

Haha okej, jo vi får göra det bästa av situationen helt klart! :D Det låter som en plan, right ? ;)

2010-11-10 @ 20:16:50
URL: http://aamfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback