dans♥

Att älskar någonting så oerhört mycket och göra det helhjärtat är nog inte många som gör. Det jag gör kommer jag aldrig sluta brinna för. Jag ska alltid hålla på med det jag älskar. Dansen har betytt, betyder och kommer alltid betyda så otroligt mycket för mig. Det är en uttrycks form som är så genialisk! Dans är någonting alla vill ha! De vet bara inte riktigt om det än. Dans är inte bara ett intresse. Det är en passion, livsstil och någonting jag brinner för! JAG ÄLSKAR DANS! ♥
In action!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är du med i någon dansgrupp eller går du i en dansskola? :D

2010-11-20 @ 18:10:22
Postat av: frida

svar:

Både och typ :)

Går dans klass på gymnasiet och dansar i en grupp :) Eller typ två grupper ;)

2010-11-21 @ 12:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback