HaHahahahaha!

Helt seriöst, jag ska typ skriva en frivillig "uppsats" om mitt liv. Kallar det för uppsats för berättelse låter töntigt. Ska typ skriva alla mina konstigheter och funderingar jag har haft och har nu genom livets gång som "tonåring". Kommer bli skit roligt att läsa senare. Ska skriva om sådant som INGEN vet om. hahahahahhah, skrattar för mig själv när jag tänker på allt pinsamt och sjuka saker jag har haft för mig! HAHAHA. tror det kan bli kul för andra att läsa också ;) Ska försöka skriva det på ett roligt sätt, även fast det kanske är något mer deppigt. Heeehhhee. För när man tänker efter så är allting väldigt komiskt!
OCH KOM IHÅG! Jag skriver den för min egen skull! Så tro inte att jag typ tror att jag ska bli världs känd med min lilla historia :D HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI
PussOkjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback