Operan och nya skor!

Som sagt så var vi på Operan idag. Fick en guidad rundtur, kollade i stora opera salongen, under scenen och så fick vi kolla på balettens morgon skola. Tyvärr fick vi inte gå upp på scenen för dom höll på att bygga där. Men det var verkligen jätte kul att va' där! Har verkligen blivit sjukt fascinera utav balett. Fick även reda på att vi ska få gå och kolla på nötknäpparn! Skit kul!
Efter vi hade varit där drog jag, Josefina, Therése och Jennifer till kungshallarna för att käka. Jag åt såklart SUSHI! Fy så gott det är! :) Efter det gick jag och Josefina och köpta mina teknik skor. Väl inne i affären blev jag sjukt suger på att köpa ett par tåspets skor, ska önska mig det när jag fyller år! ;)
Nu sitter jag här, hungrig och taggad för småbarn dansen. Kom nyss på att jag måste komma på lite nya steg till deras dans... Men det löser sig nog. ;)
HERRÅÅÅÅ!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback