Bcjf

Hur går det för mig på Bcjf då? Jo helt okej. Det ända tråkiga är väll att vissa verkar helt anti mig. Märkliget eftersom dessa personer inte känner mig... Och har inte försökt heller. Att man kan dra så förhastade slutsatser så fort ;) Haha men jag orkar inte bry mig riktigt, så allt är bra. Om man bara tänker på trivsel.
Studiemessigt då.... Engelska suger. Men jag hoppas det går bättre när jag får prata med mina lärare att jag har läs- och skrivsvårigheter. Kan sitta med en text på ett A4 en hel lektion och fattar ändå inte vad som står. Det är de som är det största problemet tror jag. Jag kan inte läsa en text och sen veta vad jag läst. Grymt frustrerande!
Matten går helt okej. Trodde jag skulle faila totalt ju på gymnasiet, men nejdå.. Går upp och ner liksom. Just nu är de inte lika kul. Men man kan ju trotts allt inte vara bäst på allt. Andra delar i matten går helt enkelt bättre än de vi jobbar med just nu.
Är lite smått irriterad på allt nu, ingen aning varför. Men ska lugna ner mig med Lars Winneräck, dushca och sen plugga lite spanska.
Ha ett bra liv! TJARRRRRRÅ

Kommentarer
Postat av: Alicia

Fett fin header! :)

2010-09-15 @ 20:39:04
URL: http://aamfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback