Ni vet paow?

Ni vet paow? Klart ni vet. Typ sveriges största bloggerska. Jag brukar läsa hennes blogg då och då, och tycker att hon tänker ganska så smart. Men ibland så går det nog lite snett i hennes skalle. Hon skrev nyligen ett inlägg om att hon inte tycker kvinnor ska få ha slöja eller sjalar på huvudet på jobbet. Hon tycker det är självklart att den kvinna utan slöja får mer jobb än en kvinna med slöja. Hör ni hur sjukt det låter? Det är fan inte självklart? Hon tycker att på ett jobb så ska man klä sig anständigt klädd på jobbet. Ursäkta, men det är en jävla sjal?! Ett plagg precis som alla andra, bara att den sitter på huvudet? Det tillhör deras religion och det får vi ta och acceptera! Vill ni inte att Sverige ska ha blandad kultur och att vi ska vara "renrasiga" här i så kan jag säga att det redan är försent. I och med att vi har så många kulturer blandade här i Sverige så får vi ta och acceptera och respektera deras kulturer och religioner. Och kom inte och säg nu att det är dom som kommer hit som får respektera hur vi lever, för det gör som så gott de kan. Tro mig.. Dessutom, det är som sagt bara en jävla sjal!
Så en stor diss till den "icke rasistiska" Paow!
"Jag är inte rasist, jag tycker bara inte om invandrare."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback