Shit va cool jag är

Jag hade en frågestund på min förra blogg för ca 1 år sen. Nu tänker jag svara på den! hahah Grymt va? :)
gillar du ägg ?
Näää :O Eller bara om man har kokat eller stekt dem ;)

vad tycker du om moa linden?
Vi gick i samma klass i två år. Sen gick vi åt skillda håll :o Umgås en del, men inte lika mycket längre... Tråkigt faktiskt. Men det är väll sånt som händer.

var bor du?
Hålan Bålsta...

hur gammal är du?
15, snart 16.

vad är det bästa med julen?
Huumm... Typ stämningen... Nej vad säger jag? KLAPPARNA KLART!

Vad är dit favorit s´djur och vad är det som gör att du gillar det mycket?
Hundar för dom är söta! :D

vad ska du göra ikväll då?
Ska egentligen plugga, men jag gör verkligen allt för att slippa.. Men kommer förmodligen sätta mig och göra det snart. ;)  (haha knäpp fråga tycker jag? (a))

Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
Inte en blekaste. Ska söka till polishögskolan när jag är 20. förhoppningsvis så är jag polis eller något. Eller politiker. :D Elller..... Något med dans!

Dator/TV?
Båååda :o

3 saker du skulle ta med dig till en öde ö?
Mattilutten, bikini och solkräm!

Om du fick byta liv med en perso för en dag, vem skulle det vara då?
Kissi. Undrar biland hur hon tänker och hur hon kan må? Att få personer att må dåligt och att hon klankar ner på andra.. Jag vill veta hur det går till i hennes skalle.

intressen?
Daaans! :D

favoritblogg?
Min egen? Haha nej men... Egoina! Så klockren brud!


favoritdryck?

Hallonsoda!!!!!!!

vad vill du jobba som när du blir stor?
Polis, politiker, inom dans eller jobba med människor.

vad är bäst med att blogga ?
Att jag kan kolla tillbaka senare om några år och läsa! Jätte roligt.

vad har du för blodgrupp?
Vet inte :o

favoritfilm?
Just nu? Humm.. Typ alla beck/wallander/irene huss filmer! ÄÄÄlskar polisfilmer! :D

hur länge har du bloggat?

Vet inte, några år. Men det har ju varit till och från.

vad gör du helst en fredags kväll?
Som slutet på veckan träffar jag helst mina vänner och har det myysigt!

Favorit artist ?

Lyssnar på all slags musik.. Men måste jag säge en artist säger jag helt klart Lars Winnerbäck.

Vad är det sämsta med att blogga?
Sämsta? :o Äääh, inget tror jag? Jag är ju inte så beroende av att blogga, men för dom som har det som yrke är det väll tråkigt att man känner ett tvång till det. Man ska väll säga det när man känner för det och tycker det är kul!

Vad gör du oftast på helger?
Dansar, chillar och är med kompis.

Favorit sport?
Dans...

har du syskon ?
Yes, en med samma mamma och pappa, tre med samma pappa, en ingift och två bonus syskon.


sommar eller vinter & varför?
Sommar! Älskar värmen och sköna sommarkvällar!


Fanta eller Cola?
Godis eller Chips?
Läsk eller Glass?



Vilket landskap bor du i?
Ääh.. bra fråga du! Uppland! Tror jag. :)

hur kom det sig att du började blogga?
Började blogga för kanske.. tre år sen eller något... Och ja.. JAG TRODDE JAG SKULLE BLI KÄND! Hahahahah! Mupp jag är, men så var det :)


läser du några "kända bloggar"?

Ja :D

vad skulle du göra om du vann 10 miljoner?
Tror jag ska skulle spara en massa så jag klarar mig som äldre. Typ slipper ta en massa lån när jag ska plugga vidare och sånt. :)

Vad var det roligaste du har gjort 2010?
Konfa-lägret på Vindalsö, helt klart!

Om du skulle välja bland alla dina vänner, vilken skulle du då anse som den bästa? eller asså den du helst skulle vela vara med.
Mattilutten Pluffs Ellman♥

Klaaaaaar. Pyhhh! Det var jobbigt. Förstår mig inte på er stor bloggare som alltid har en massa jobbiga frågestunder..
Bra mobbad bild från tjejkvällen i fredags!

Nu ska jag plugga, tjarrrrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback