Sommarn 2010

Tänkte göra en lite återblick på sommaren som var.
Minns den dagen så väl! Det var i början av sommaren. Innan hade vi varit hos Matilda och fixat oss, sedan gått till Bålsta Pizzeria och Kebab. Skulle sen möta Moa och Alicia. Men dom var sega så vi gick till Ellensborgs dagis och fotograferade oss själva. Många fiiiina fotton togs, dock inte något jag kan visa. Bilden ovan är ett fint exemplar som togs. =)
Efter det skulle vi till gransäter hallen för att möta upp Eric från hans träning och sen gick vi till Ekilla och hade  det myyysigt! Dagen efter skulle hela ligan (Jag, Matilda, Eric, Felix och Liza) till Grönalund! :)


Påväg in till Grönan, shit va kul vi hade... Ha-Ha.


Väl inne på Grönan hade vi skit trevligt! Sjöng singstar, spela spel, åkte karuseller och hade det allmänt mysigt! (oj vad jag missbrukar ordet mysigt tycker jag). Sedan var det ju också debut för Felix och Eric i Insane! HAHAA, shit va dom va' rädda!


Sedan var det dags för sommarns höjdpunkt; Konfa lägret på Vindalsö! Fy va roligt vi hade det! Ångrar inte en sekund att jag åkte dit. Vill bara åka dit igen med samma härligt gäng. Det som hända där va blandannant: snacka om gud, segla, padla, sola, bada, blev i puttade, dansade och en massa, massa bus! Speciellt fårn filluren till vänster på bilden. :)


En snygging bild på Alexander, Felix och mig.


Bus på G!


Firade kalas hos kusin Elin! Härligt tårta!


Dansläger på The Voice Streetdance school, asnajs! Jätte rolig vecka! Dock kommer jag ihåg hur sjukt trött jag var redan efter första dagen. Men många roliga danser hann jag lära mig iallafall. :)


En mysig grillkväll hemma hon Felicia, det var fredag efter mitt dansläger så jag var ganska trött.


Sen såklart måste man ju gå på Allsång på Skansen. Var där med Felix, Matilda, Ida och Corre. Var en sjukt varm dag och jätte mycket folk! Men vi var glada iallafall. :D Kommer ihåg hur vi sjöng och dansade till de låtar vi kunde. Stoppade även våra vattenflaskor i byxorna... (bara vi som var där förstår hur jag menar(a))


Spelade fotboll gjorde vi och en av dessa varma sommardagar! Kommer ihåg att jag spelade i max 15 min, sen var jag helt slut! Jätte varmt var det.



LARRRRSSSSS WINNERBÄCK! Hade gått och längtat ända sen vi beställde biljetter! Sååååååå sjuuuukt taggad! Träffade Matilda med mor och alex och hans kompis. OCH LASSE VART KLART KUNG! Var på hans konsert två gånger till och med. HIHIHIIHI lika bra andra gången :)



Kungen himself.


Tog cooling bilder med ansiktsmålning, riktigt roligt! Älskar att fotta "speicella fotton". Det är ju tråkigt att fotta som alla göra, typ på en blomma? Aja, kul va det!

Har inte så mycket mer bilder.. eller jo det har jag. Men orkar inte ladde upp. måste dessutpom blogga SpanSka. :)

TJARRRRRRRRÅ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback