Stan och kista

Vaknade upp hemma hos Moa. Gick sedan hem till mig för att duscha och så. Sedan gick jag till tåget för att åka in till stan med Moa, Alicia och Lukas. Mycket trevligt. Gick omkring lite där, inte direkt i några affärer, sprang bara omkring bland alla gator. ;) Sedan mötte vi upp Anton, Emilio och någon kompis till Lukas. Jag, Moa, Alicia, Anton och Emilio bestämde oss för att åka till söder för att käka. Så vi åkte dit för att äta pizza. Riktigt gott! ;)
Sen tog Alicia tåget hem till Bålsta medans vi resten åkte till Kista för att shoppa lite. Dock blev det bara jag som köpte grejor. En typ tunika, en tröja eller vad man ska säga och en mjukiströja, skit mysig!
Bilder på min syster:
Bilder från igår:
Alicia skulle ta hål i Antons öra.. hehehehhehehehehe.



Anton vart hungrig och tog en tugga av äpplet som skulle vara bakom hans öra. HAHA


Resultatet


Bilder från idag:




Tjockiströjan, från Mokni. Skit mysig!




Tunikan, från H&M.





Tröjan, från H&M.



Mycket nöjd chey!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback