Tjejmiddag!

Ska iväg på tjejmiddag hos Felicia ikväll med ett par tjejor, riktigt mysigt! Ska laga maten tillsammans, tacos blir det. Kommer nog dra ner till ica och köpa massa svullsaker också. Får se va roligt annat vi hittar på. Kul kommer det förmodligen bli, hoppas jag. ;)
Imorgon bitti drar jag iväg på en utbildning i Katrineholm. Egentligen en utbildning i hur man koreograferar till fristående, men det är ju mycket dans i de så jag fick hänga med! Sjukt kul. Heldag med dans, kan det bli bättre? Var på ungefär samma utbildning fast med endast dans förra året och det var jätte roligt och fick lära mig mycket. Kommer även ihåg hur sjukt trött jag var efter.
Men nu ska jag börja fixa lite här inför kvällen och morgondagen.
HERRRÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback