Otursdag nr 1

Inte okej. Fyfaaaaaaan. fml och allt som finns där emellan!!! Orkar inte. Okej nu ska jag berätta här...
Jag har nu väntat på min iPhone sen i söndags juuuuu, det har nog ingen missat. Men iaf. Idag hade jag lovat att vara med Cynthia på slutadituonen till the voice street dance team. Jag sätter mig på tåget och... en minut efter att tåget gått så ringer mamma och säger att telefonen har kommit och att den kan hämtas ut på ica... FUCK! Blev skit irriterad. Och mamma kunde inte hämta ut telefonen eftersom jag hade fått hennes legg.. Vi hade nämligen planerat att jag skulle hämta ut telefoen själv sen när jag kommit hem från stan... MEN IALLAFALL. Jag bet hop och åkte för att stötta Cynne vilket var kuuul! Dooooock vart jag skit frestad att dansa själv (den auditionen hon gjorde skulle jag också gå på, men valde att avstå efter som jag visste att jag inte skulle hinna med all dans...) SÅ JA, VAR LITE DEPP ETT TAG DÄR. Amen sen åkte jag hem iaf.. var lycklig eftersom jag skulle hämta telefonen!! När jag kom ner till centrum så såg jag att Tele2 butiken var STÄNGD!!! Varför jag var tvungen att gå dit idag var för att jag måste fixa ett nytt simkort eftersom iPhones inte tar "vanliga" simkort. FUCK. Men jag bet ihop, ännuen gång, och gick hem för att hämta lappen man måste visa upp på posten för att kunna hämta ut telen. När jag kommer hem.. AH DÅ BÖRJAR DET SPÖREGNA!!! F**TA, H**A, K*K och alla fula ord ni kan tänka er. FAAAN så jävla lack. Funtar allvarligt på att bara stanna inne hela dagen, typ gå och lägga mig och fixa allt imorgon ist, orkar inte mitt liv. FUCK. aa osv....
Sen har det ännu mer saker som gör detta till min oficiella (dyslexibarn, I know) otursdag. Men det är saker jag inte tar upp här....'
Amen tjarå, orkar inte mer.
fuckoff
fml
osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback