Tre dagens sug...

Alltså inte sug som i sugit utav att jag vill ha något!
1. Godis... Jag äter inte det alls just nu, och det går bra. Men fick feta suget av det idag. Har proppat i mig två tunnbröd bara för att medans jag kollade på solsidan. Haha, får hitta mina egna små gobitar. :)

2. Djur... Ja, jag vill ha ett litet djur, typ en hamster, eller marsvin. Kollar på G-Force idag, och ah, blev liksom lite kär i dom små råttorna. Vill helst ha en katt, men fuck så ska jag vara allärgisk. Som tur är har jag min vovvis (en gossedjurshund). Höööhöhöhöhö.


3. SHOPPA!... Har inte shoppat kläder på hundra år känns det som... Har inte känt behov at det riktigt, men nu när jag kollade på sommar kläder, OMG! Vill ha allt som jag ser! Usch, känner mig så bortskämd! Tur att jag inte har pengar då. Väntar lite tills sommarn kommer så jag kan köpa sommarplagg. :)

Riktigt snygga kläder på hm just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback