Nu när jag ändå är i gång...

... kan jag lika gärna fortsätta blogga för fullt! ;)

Efter som jag är dansare så är musik någonting otroligt viktigt för mig. Eller viktigt och viktigt... Älskar musik iallafall! ;) Så här kommer lite musik jag lyssnar på just nu:


Do it like a dude - Jessie J


Bon Bon (We No Speak Americano Remix) - Pitbull


My chick bad - Ludicaris


DJ got us falling in love - Usher


Money in The Bank - Swizz Beatz


Astronomia - Tony Igy


Barbra Streisand - Duck Sauce



Typ ett par av dom iallafall... JAG VET ATT NI ÄLSKAR MIN MUSIKSMAK!
Resten kan ni höra på min spotifylista. :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

UPPDATERA människa! :D

2011-02-02 @ 13:55:19
URL: http://aamfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback