Uppskatta livet

     Att uppskatta livet är lättare att säga än att faktiskt verkligen göra.
     Att uppskatta livet är svårt om man lever så bra som jag gör.
     Att uppskatta livet är svårt om man lever i den värld vi gör nu.


   Felicia, en mycket nära vän till mig, har nyligen fått en ny vändning i livet. Hon har fått en andra chans. Hon har förmodligen börjat uppskatta livet på ett annat sätt och jag tror att jag har börjat göra det också. Man vet aldrig när allt förendras helt och ingenting blir som förr så ta vara på tiden. Jag beundrar Felicias styrka och hennes självförtroende, hon är absolut en person jag ser upp till.
   Du tyckte det var konstigt när folk kallade dig för hjälte. Men det är du! En hjälte. Du är en förebild och stärker mig enormt. Du är en fantastisk människa! Du ger mig livsvilja. Du ger mig insperation. Du ger mig hopp.
   Ge aldrig upp, livet har just börjat. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback